Forum o Naruto - Wojownicy Ninja!

Jest to forum o Naruto, a zarazem gra w którą może każdy grać!


#1 2009-09-04 14:32:52

NarutoShippuden

Hokage

Zarejestrowany: 2009-08-28
Posty: 14
Punktów :   
HP: 500
Chakra, Typ chakry: 300,Każdy
Energia: 200
Ryo: 500
Klan,Organizacja: Uzumaki,(nie ma)

Ninjutsu

Tutaj będą zamieszczane ninjutsu.

1. Nan Kaizou
Po wykonaniu tej techniki ciało staje się tak elastyczne, że może oplatać się wokół przeciwnika i wydłużać się.
Koszt Chakry: 10/tura
Obrażenia(Miażdżenie kośc): 100 na ture, gdy prezciwnik sie nie uwolni dostaje nastepne 100 obrażeń.
Celność: +10 do celności na te jutsu
Unik: +10 do uniku dla obrony przed uwolnieniem sie przeciwnika.
Zasięg: 16 kratek
Wymagane: TaiJutsu:8, NinJutsu: 8, Kontrola Chakry: 10
Inteligencja:5
Koszt nauczenia sie techniki: 125 ryo
Ranga: C

2. Kouzetsu Akkenai
Polega na tym, że użytkownik może dowolnie wydłużać swój język.
Koszt chakry: 15
Zasięg: 10 kratek
Wymagane: NinJutsu: 6
Inteligencja:2
Koszt nauczenia się techniki: 100 ryo
Ranga: D

3. Hari Raien
Technika, która sprawia, że nasze włosy utwardzają się i możemy sprawować nad nimi kontrolę. Możemy np. atakować nimi wroga, trzymać w nich przedmioty itd.
Koszt Chakry: 18/utra
Obrażenia: 55
Celność: +0
Zasięg: 15 kratek
Wymagane: Kontrola Chakry: 12, NinJutsu: 10
Inteligencja:9
Koszt nauczenia się techniki: 185 ryo
Ranga: C

4. Kuchiyose no Jutsu
Technika przywołania polega na wezwaniu zwierzęcia z zaświatów. Zwierzę to może mieć specjalne zdolności i będzie walczyć dla postaci. By wezwać dane zwierzę, własną krwią trzeba podpisać pakt z wybranym gatunkiem. By to zrobić, niezbędny jest zwój przywołania, a tego dość trudno jest zdobyć. Przywołane zwierzęta mogą być duże, lub małe, zależnie od umiejętności shinobi'ego.
Koszt chakry: Małe zwierze/40, Średnie/70, Duże/90, Gigantyczne/140
Wymagane: NinJutsu: 25, zwój przywołania
Inteligencja:20
Koszt nauczenia się techniki: 800 ryo
Ranga: B

5. Nikutai Kassei
Jest to tak zwana "nadaktywacja ciała". Za pomocą chakry przyspieszamy i usprawniamy ruchy naszych mięśni, dzięki czemu mniej się męczymy przy biegu, walce TaiJutsu i innych czynnościach fizycznych. Pochłania to spore ilości chakry, dlatego mało shinobi może długo utrzymywać tę technikę.
Koszt Chakry: 55/tura
Efekt: +10 siła, szybkość,(podczas użycia techniki)
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 40
15
Koszt nauczenia się techniki: 1150 ryo
Ranga: A

6. Fukumi Hari
Technika polega wytworzeniu w ustach igieł z chakry, igłami tymi można pluć. Igły wielkością i kształtem przypominają senbony.
Koszt chakry: 5/igła
Obrażenia: 50
Celność: 1-5 igieł +0, 6-10 +5, 11-20 +10, 21-... +20
Zasięg: 25 kratek
Wymagane: NinJutsu: 8
Inteligencja:2
Koszt nauczenia się techniki: 80 ryo
Ranga: E

7. Doku Kiri
Atak trującym gazem, wypuszczanym z ust. Gdy dostanie się do organizmu, powoduje obrażenia wewnętrzne.
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 80
Celność: +20
Zasięg: szerokość-15, długość-20 (kwadrat dymu pojawia się tuż przed wykonującym)
Wymagane: NinJutsu: 10, Kontrola Chakry: 7
Inteligencja:8
Koszt nauczenia się techniki: 158 ryo
Ranga: D

8. Chakra Kyuuin no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu aury wokoło swoich rąk. Aura ta absorbuje chakrę przeciwnika. Ma jednak bardzo dużą wadę. Zaabsorbowana chakra nie staje się własnością użytkownika, ale ulatuje w powietrze. Musimy mieć kontakt dotykowy z przeciwnikiem, aby zaabsorbować jego chakrę.
Koszt chakry: 20/tura
Efekt: -50 chakry dla prezciwnika/tura
Wymagane: NinJutsu: 18, Kontrola Chakry: 15, Zręczność: 10
Inteligencja:10
Koszt nauczenia sie techniki: 365 ryo
Ranga: C

9. Hari Jizou
Polega na tym, że włosy użytkownika rosną, oplatają ciało i gdy już go osłonią, robią się twarde i ostre.
Koszt chakry: 50
Obrona: do 100 HP
Wymagane: NinJutsu: 30
Inteligencja:11
Koszt nauczenia się techniki: 300 ryo
Ranga: C

10.Chakra no Gaihi
Zaawansowane NinJutsu służące do obrony. Wymaga gigantycznej kontroli, jak i pokładów chakry. Technika polega na nałożeniu na siebie skóry z chakry. Zależnie od ilości włożonej chakry, obrażenia od ataków będą odpowiednio zmniejszone. Można też nagle uwolnić chakrę, co powoduje powstanie chakrowej fali uderzeniowej, która odpycha wrogów i zadaje obrażenia = dana chakra /4
Koszt Chakry: 50-500
Obrona: Każde włożone 50 chakry chroni przed 35 obrażeniami
Zasięg fali uderzeniowej: 20 kratek w każdą strone od wykonującego (kształt kwadratu)
Wymagane: NinJutsu: 30, Kontrola Chakry: 50
Inteligencja: 45
Koszt nauczenia się techniki: 2500 ryo
Ranga: A

11. Shunshin no Jutsu
Jedna z podstawowych technik. Polega na bardzo szybkim poruszaniu się. Wygląda to tak, jakby postać się teleportowała. Oczywiście jesteśmy ograniczeni zasięgiem.
Koszt Chakry: 20
Efekt: +10 szybkość
Zasięg: 15 kratek
Wymagane: Ninjutsu-10, Kontrola chakry-5, Taijutsu-5
Inteligencja:5
Koszt nauczenia sie techniki: 158 ryo
Ranga: D

12. Daisan no Me
Użytkownik jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Oko pozostaje cały czas nieruchomo.
Koszt Chakry: 15
Inteligencja:5
Zasięg oka: 28 kratek
Wymagane: NinJutsu: 12
Koszt nauczenia się techniki: 100ryo
Ranga: D

13. Karuto no Tayori
Technika jest jedną z lepszych technik na utajnienie i zapisywanie informacji. Potrzebny do niej jest zwykły kawałek papieru lub czegoś innego, na czym można pisać. Za pomocą chakry zapisujemy na tym czymś informacje, które ujawniają się, tylko gdy poczują chakrę tego, kto je napisał. Aby się ujawnić trzeba skupić na nich chakre. (W tej grze jest ona troszke zmieniona. Działa gdy poczuje chakrę tego kto ja napisał i członka jego drużyny. Przydatne do przekazywania informacji w drużynie)
Koszt Chakry: 20/zapisywanie, 10/uaktywnienie
Wymagane: Inteligencja: 17(jako atrybut), Kontrola Chakry: 15
Inteligencja:10 (jako pojemność)
Koszt nauczenia się techniki: 150 ryo
Ranga: C

14. Daisan Hada no Me
Bardziej zaawansowana odmiana Daisan no Me. Nasze oko tworzymy bowiem na ciele przeciwnika.
Koszt Chakry: 40
Zasięg: 24 kratek
Wymagane: NinJutsu: 20, Daisan no Me
Koszt nauczenia się techniki: 150ryo
Ranga: B

15. Meisai Gakure no Jutsu
Technika kamuflażu. Osoby używające jej mogą zamaskować się przy jakimś głazie przybierając jego kolory.
Koszt Chakry: 15
Wymagane: Inteligencja: 5, NinJutsu: 10
Inteligencja:6
Koszt nauczenia się techniki: 90ryo
Ranga: D

16. Mizutensou no Jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było. Np. Kałuża, szklanka.
Koszt Chakry: 15
Wymagane: Ninjutsu: 15, Inteligencja: 8, Suiton
Inteligencja:6
Koszt nauczenia się techniki: 90ryo
Ranga D

17. Kirigakure no Jutsu
Użytkownik tej techniki tworzy gęstą mgłę, uniemożliwiającą atak, ale on sam może zaatakować bez problemu.
Koszt Chakry: 10/tura
Inteligencja:10
Zasięg mgły: kwadrat o szerokości 24 kratek i długości 24 kratek.
Wymagane: NinJutsu: 20, Inteligencja: 12. Suiton
Koszt nauczenia sie techniki: 110ryo
Ranga: D

18. Shoushagan no Jutsu
Technika mająca zastosowanie wśród szpiegostwa. Lecz w rękach złych ludzi może mieć całkiem inne zastosowanie. Te jutsu pozwala na całkowitą zmianę wyglądu. Przy dodatkowym ubiorze nie łatwo jest rozpoznać, czy ta właśnie osoba używa tej techniki.
Koszt Chakry: 35/tura
Wymagane: Inteligencja: 18, NinJutsu: 25,
Inteligencja:11
Koszt nauczenia się techniki: 200ryo
Ranga: C

19. Jigyousho Hitoshirezu
Tym razem mamy możliwość ukrycia się w roślinie. Przybieramy jej kolory, dzięki czemu maskujemy się na jej tle. Możliwe jest też częściowe wsiąknięcie w dane drzewo (max 50% ciała).
Koszt Chakry: 40/kamuflarz, 60/wsiąkanie
Wymagane: Inteligencja: 32, NinJutsu: 30. Mokuton
Inteligencja:20
Koszt nauczenia się techniki: 500ryo
Ranga: B

20. Kage Shuriken Bunshin no Jutsu
Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt, bądź nawet kilkaset kopii cienia. Przed bronią wytworzoną tą techniką można się łatwo obronić - wystarczy tylko "odbić" ją ręką. Kłopot jest jednak wtedy, gdy mamy do czynienia z większą ilością broni. Mimo, iż są to tylko kopie, gdy trafią celu zadają prawdziwy ból. Występują różne odmiany tej techniki, np. Kage Kunai Bunshin no Jutsu lub Kage Senbon Bunshin no Jutsu - wszystko zależy od broni, jaką rzucamy.
Koszt chakry: 2/replikacja
Wymagane: NinJutsu: 15
Inteligencja 13
Koszt nauczenia się techniki: 150ryo
Ranga: D


21. Kage Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie jej marny ułamek siły, 1/8 HP. Wadą tej techniki jest duży koszt chakry.
Koszt chakry: 15/klon
Wymagane: NinJutsu: 20, Kontrola chakry: 25
Koszt nauczenia się techniki: 500ryo
Ranga: C

22. Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Przy użyciu tej techniki, postać może sprawić, że jedna z jego replikacji wybuchnie, zadając spore obrażenia przeciwnikowi.
Koszt chakry: 45
Obrażenia: 150 za klon
Klon musi być na zasięgu: 30 kratek
Wymagane: NinJutsu: 33
Kosztnauczenia się techniki: 500tyo
Ranga: B

23. Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Jest to najlepsza wersja Techniki Podziału Cienia. Tym razem mogą wytworzyć się setki, a nawet tysiące replikacji.
Koszt chakry: 8/ za klona
Wymagane: NinJutsu: 35, Kontrola chakry: 38
Koszt nauczenia sie techniki: 1550
Ranga: A


Atrybuty:
Siła - 13|Szybkość - 12|Zręczność - 15|Inteligencja - 30|Kontrola Chakry - 20
Typy jutsu :
Ninjutsu: 15|Taijutsu: 12|Yougujutsu: 10|Genjutsu: 13
Typ chakry:
Raiton, Doton, Katon, Fuuton, Suiton
Techniki:
Eq:
jeszcze dział itemy niekompletny.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odcinki naruto i naruto shippuuden za darmo w internecie na http://www.shippuuden.pl/ Polecam, ja sam z niej korzystam. Tam sa nie tylko odcinki ale i inne info o naruto ;)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.castel.pun.pl www.miejscecandy.pun.pl www.fantasypremiership.pun.pl www.smokiignomy.pun.pl www.sp.pun.pl